Profesionální webová prezentace pro Vaši firmu rychle a levně

Web pro instituce

Věříme, že kvalitní a profesionální webová prezentace je v dnešní době téměř standardem, který se rychle stává samozřejmostí i u neziskových organizací, státních organizací, úřadů, nebo obecně institucí. I pro tuto oblast jsme nachystali řešení, proto, pokud pracujete v jakékoli organizaci tohoto typu a máte na starosti tyto záležitosti, s důvěrou se na nás můžete obrátit.

Stránky na internetu jsou dobré nejen k internetové prezentaci důležitých, či ze zákona povinných údajů, ale také za účelem zlepšení komunikace s dalšími úřady a širokou veřejností. Jsme připraveni účastnit se výběrového řízení a připravit takové řešení, které bude nejlépe odpovídat Vašim představám a potřebám.

Ukázky referencí


www.chronious.eu

www.waldorf-brno.cz

www.metabo-eu.org

www.mgbrno.cz

www.zslipuvka.cz

Chci internetové stránky

Webová prezentace

Primární funkce webové prezentace je informační, dejte tedy veřejnosti možnost rychle a pohodlně dohledat všechny potřebné informace již v první fázi, tedy v okamžiku, kdy se je lidé snaží zjistit. Budou rádi, že naleznou vše rychle a pohodlně z domova či zaměstnání a Vy budete mít více času na práci, kterou musíte udělat.

Velkou výhodou internetové prezentace je možnost zahrnutí elektronického objednávání. Tato praxe je úspěšně zavedena napřiklad v budově Magistrátu města Brna (odbor Dopravy) a pokud jste měli příležitost vyzkoušet si tuto možnost, určitě jste zaznamenali výrazné zrychlení vyřízení požadavků a téměr úplnou eliminaci front a zdlouhavého čekání.

Informační systém

S možností elektronického objednávání jde ruku v ruce informační systém, na který budou napojeny internetové stránky. Díky tomuto rozšíření získáte cenný nástroj pro organizaci jednání. Je možné do něj implementovat prakticky veškeré oblasti, které souvisí s okruhem činnosti Vaší instituce.

Informační systém umí sledovat, zda jsou vyřízeny všechny události a dokáže uchovávat také historii všech případů a jednání. Získejte systém, díky kterému budete mít vždy přehled o množství a stavu událostí. V neposlední řadě informační systém umí uchovávat informace o jednotlivých subjektech, takže v budoucnu bude možné vždy efektivně navázat na již uskutečněné operace.

Aby byla práce s informačním systémem opravdu efektivní, každý zaměstnanec získá vlastní přístup do systému. Po přihlášení uvidí všechny své otevřené případy, termíny a jednání. Jako volitelný doplněk je možné implementovat kalendář událostí, ve kterém bude možné efektivně plánovat a data z něj je možné exportovat do jiných systémů a také archivovat.

Naše přidaná hodnota

Pro bezchybný provoz a snadnou implementaci nabízíme automaticky prostor na našich serverech, a to jak pro webové stránky a informační systém, ale také pro všechny emaily. Rozumíme tomu, že je pro Vás dostupnost všech součástí důležitá, proto je součástí také monitoring, který Vás i nás ihned upozorní v případě jakýchkoli problémů. Díky tomu je možné eventuelní závady a nedostatky opravit v reálnám čase.

Samozřejmostí je internetová adresa ve snadno zapamatovatelném tvaru, případně napojení na již vytvořenou strukturu. Pokud ještě takovou adresu nemáte, rádi s Vámi vybereme takovou, aby co nejlépe vystihovala Vaši instituci a aby si ji veřejnost co nejlépe zapamatovala. Získejte internetovou adresu například ve tvaru www.vase-instituce.cz, včetně vlastního tvaru emailových adres pro všechny zaměstnance, například ve tvaru jmeno.prijmeni@vase-instituce.cz.

Pokud v budoucnu dojde ke změnám, či budete potřebovat upravit některé funkce nebo obsah, jsme připraveni Vám pomoct a navrhnout takové řešení, které bude nejlépe pokrývat Vaše potřeby. Jsme si vědomi, že se prakticky všechny subjekty vyvíjí a rozvíjí napřáklad vzhledem k předpisům nebo právním úpravám. My jsme připraveni stejně flexibilně zareagovat na všechny potřebné změny a proto se spolehněte, že od nás vždy budete mít odpovídající podporu.

Nezávazná kalkulace

Vyplňte následující pole:
(povinná položka)
(povinná položka)
(povinná položka)
Chci od Vás:


Obsah a rozsah
Orientační doba dodání: 20 dnů
Technické informace
Doplňující informace
(volitelné)

Hotline: +420 511 114 800, info@moonlake.cz

Webdesign: Moonlake Web Services, s.r.o. | WebExpress © 2001-2010